Thursday, September 5, 2013

princeza


Ово је дан који обележавам, љубави. Данас седим годинама за шанком.  Данас моји пријатељи у алкохолу знају да није дан за дружење и чашћење.
Играла си се са мојим прстом кад сам те први пут видео. Повратила си када си ме први пут видела. Био сам пресрећан. Моја ћерка је први пут повратила, и ја сам био ту.
Био сам ту.
Сад више ти ниси ту.
Остао сам. Био сам ту сваки пут кад сам вам био потребан.
Био сам ту и када си проходала. Када те је мама учила да кажеш ''тата''.
Ниси научила. Не зато што си глупа, већ зато што мама жели да прича са другим мамама колико је добра мама.
Али ти јеси моја принцеза.
Ти јеси плод свега што сам.
Ти јеси моја принцеза.
И сломила си ми срце када сам  се пробудио из овог сна.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive