Monday, September 2, 2013

Bila je to jedna garaža. Kakva garaža? Vlažna garaža. Digao mi se dok si šetala predamnom. Sanjao sam da si vlažna i vrela.
Bio sam besan, i besan. Jedino sto me je smirivalo je pomisao o tvojoj rupici i tome da te odvalim kurcem u grlo.
Treći sprat je bio pust. Nije ti smetalo sto ti cepam gacice dok me držiš za kurac.
U trenutku sam pogledao u plafon i nabio ga u grlo. Uhvatio te za ruke i držao jednom rukom ih iza leđa. Jedino što sam ti dozvolio je da počneš da širiš rupicu dok ti tucam usta.
Okrenuo sam te. Uvalio ti balavi kurac u rupicu dok si me zapanjeno gledala.
I pustio ga da ti klizi polako.
Došla si kod mene da mi ispuniš fantaziju. Bio sam preplašen. Zastrašen. Uplašen. I sramotno mali.
Uvek sam se osećao premalim. I neadekvatnim.
A onda si ga progutala.
Jednim udisajem si mi pokazala raj. I rekla da te uhvatim za kosu i nastavim da nabijam.
Onesvestio sam se na sekund kad si krenula da gutaš moje grčeve sreće.
Otišla si da se ulepšaš dok sam tugovao šro nisi nastavila.
Kako sam ikad i za šta imao prava da se pobunim ili bar prigovorim?

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive