Thursday, November 3, 2016

Rat je ljubav

Siguran sam da je neko nekad pisao,pevao ili govorio o onome sto cu ja sad.
Ljubav je rat. Ili je rat ljubav. Kazu da se suprotnosti privlace. Duboko sam uveren da to nije istina.
Kao neko ko je osetio draz oba,ne nuzno u punom obimu,mogu reci da sam skloniji konstataciji da se nedostaci privlace.
Ali na stranu to, oba u meni bude isto.
Znam da volim kad gorim. A sukob je vatra na vrhuncu.
Kao I u ljubavi,ne postoji vece razocaranje od odustajanja.
Ljubav nema svrhu ako se ne borim za nju dok ne prokrvarim. Najvise sam voleo I najduze cu pamtiti one zbog kojih sam spreman da (se) ubijem. Fatalnost je ista. I fatalnost je nista.
U ljubavi I bitci se gubi ja.
Kad napustis ono sto ti daje osecaj sigurnosti,zapocnes mars I osluskujes sopstvene korake I udarce srca,kad zamisljas svoj cilj,razlike nema.
Ne zelis da se za tebe to zavrsi do poslednjeg daha.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive