Sunday, August 3, 2014

Budući šablon

Draga,vreme je da ti kazem par stvari o sebi.
Razmišljam o tvojim rečima.
Moja prošlost je jako mracna. Budućnost ne deluje drugačije.
Zašto? Postoje razlozi. Ali su nebitni.
No,kao što rekoh,razmišljao sam.
Pažljivo sam čitao sta si mi pisala o kako me vidiš.
I nije fer da ti dozvolim da i dalje misliš tako.
Jer sam takav kakvim si me opisala samo zato što me nisi videla celog.
Ja sam čovek sa ozbiljnim problemima.
Većina oživljaka na telu je sanirana,ali još postoje. Oni ožiljci koje imam na duši su neizbrisivi.
Dugo se borim sa njima,ali nikad nisu nestali.
Ne mogu se praviti da ih nema. Nije fer,kao što napomenuh,prema tebi.
Moraš znati.
Ja nisam čovek za tebe.
Divno je što me vidiš kako si me opisala. Ali jednostavno ja to nisam.
Sama činjenica da ti ovo govorim treba da u tebi probudi otklon.
Jer ti neću obogatiti život na koji želiš.
Biću ti iskustvo.
Ne onakvo kakvo zaslužuješ.
I hvala ti na zagrljaju:*

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive