Wednesday, December 17, 2014

Parafraza i sinteza


Rekla je:"Zamoli me,možda ti je ispod časti. Gde me staviš,tu ću rasti. Za deset godina,sve će pasti. Za deset godina,biću ja,a bes ti.".
"Dao sam ti da me zgazis."
Pogledala me je tim krupnim zelenim očima. Rekla zbogom dok sam odlazio. Nisam se ni okrenuo da vidim taj osmeh olakšanja.
"Napraviću ti pakao od života.","Znam",odgovorila je. Poljubac,sreća. I počelo je.
"Ostajem tu",rekla je. U prkos svim pokušajima,pronašla me je. Rekla je,"oprostila bih ti sve,samo me pusti da te volim do kraja života".
Šamar. Suza. Pognuta glava. Krv.
Njena Moskva. Moj beg u sebe.
Ne znam ko je otišao dalje.
Rekla je:"Da si sačekao,video bi da ti ništa loše nisam želela.".
Da je bila brža,znala bi da je čekanje već dovoljno.
Rekao sam.
Ne.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive