Thursday, February 17, 2022

Dragana iz Trizme

 Ćao Dragana,

 

Kada dođeš na mesto poput ovog, često ti se učini da si nevidljiv. Da si samo radnik koji je tu da bi zadovoljio potrebe koje često ne razumeš. Često tako i bude. No, vrediš puno više od toga jer posao nikada nije samo posao. Posao smo mi, ljudi koji jedni sa drugima, naizgled nepovezani radimo.

Nemoj misliti da nisi ostavila traga. Nedostajaće mi pogled koji mi uputiš kada prolazim pored vašeg reda, tvoja svesrdna pomoć kada je tim u kom si bila imao manjak, sitni razgovori i razmenjene reči, šale sa Jasminom u kolima i mnoge sitnice kojima si meni, verujem i drugima, učinila dolazak na posao lepšim iskustvom.

 

Svaki prvi put je težak. Odlazak i dolazak su jednako teški, na drugačije načine. Ali ih vezuje navika. Promena je teška ali izvesna i (ironično) nepromenjiva. Bilo je lepo iskustvo posmatrati te kako odrastaš kao osoba i stasavaš u koleginicu za koju mogu reći da mi je bilo drago što sam imao.

 

Možda prekasno u ovoj priči ali želim da ti čestitam na novom poslu. Nadam se da je bolji od dosadašnjeg. Svakako zaslužuješ da napreduješ.

Nemam ni trunku sumnje da ćeš se snaći veoma brzo i da ćeš pokazati novim kolegama sve što sam ja video u tebi, a verujem i više.

 

Voleo bih da završiš studije jer ćeš se osetiti potpunijom osobom, bez repova koji će te pratiti do kraja života. Biti akademskim građaninom u vreme u kom odrastaš možda ne deluje kao bitna stvar, no pretvara te u osobu koja završava stvari koje počne. Primetićeš tokom života da je to reda kvalitet.

 

Budi prema boljima od sebe oštra a pravedna i imaj razumevanja za one koji tebe vide tako.

 

Biće uspona i padova. Šta god ti neko rekao kad se desi bilo šta od toga, ti moraš da preživiš oba. A preživljavanje je u pitanju, veruj mi. Ovo ti govorim kao prijatelj.

 

I koristi kremu za sunčanje😊

 

 

 

U svoje ime i donekle u ime kolega,

 

Želim ti da nekoga inspirišeš da ti napiše koji red i da tebe neko inspiriše kao što si ti mene.

 

 

Srdačno,

 

Ivan

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive