Thursday, February 27, 2014

Olga v slovenscini

Olga

Ko si se rodila, nisem vedel, kaj naj rečem. Drama queen, izustiti pa nisem mogel niti besedice. Krvavi klobčič, povezan z materjo.
Stal sem s pomešanimi in razburkanimi občutki. Nem pred prvim čudežem, za katerega lako rečem, da je božji.
Bila si kot hlebec kruha. Mehka, vroča in vabljiva.
Tvoja mati je pod jokom sreče skrivala solzo bolečine. Poljubil sem jo, čeprav me je sovražila iz globin duše, ker te nisem rodil jaz.
Potem pa si naju pogledala.
Navzkriž,kakor lahko pogleda sama ranljivost.
Prijela si me za prst, kot da bi vedela, kdo sem.
Pogledala si me strogo, jasno.
Nikoli prej se nisem počutil bolj bedasto.
V tistem pogledu je bila vsa modrost sveta!
Vendar nisem razumel.
Na srečo imam vse tvoje življenje, da jo spoznam.

Dobrodošla v svoje življenje!

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive