Monday, October 6, 2014

Loš čovek

U životu se desi trenutak kad se suočimo sa svojim greškama. One bivaju učinjenima, ali ređe uviđenima.
Kukavice se kriju iza množina.
Olako sam te shvatio. Bio sam preračunat. Mislio sam samo na sebe.
Mislio sam da postupam racionalno.
Gledao sam te u oči. Ali te nisam video.
Uživao sam u načinu na koji si me gledala. Kako si me terala da izađem iz poznatog. To je najveličanstveniji poklon koji sam dobio. A verovatno ne znaš da si mi ga podarila. Zbog tebe sam ovakav kakav sam.
Prožimala si me. Pratila. Vodila.
Olako sam te prevideo.
Želim da znaš da znam.
Znam da me niko više neće voleti tako kako si me volela ti.
Sećam se jednog trenutka koji mi danas budi suzu sa dobrim razlogom. Ostaće moj.
Želim ti sve najbolje. To samo moj je brodolom.
Ništa za dete mora adekvatnije nije.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive