Sunday, October 12, 2014

Od Koste Zdrmbi

Blokada me je naučila svačemu. Izdvojila se u svim dosadašnjim iskustvima kao najznačajniji uticaj na način na koji posmatram svet oko sebe. Verovatno najmoćnije oruđe koje mi je podarila je izostanak straha kao kočnice. Potom, vera u čoveka. Te najzad, sposobnost da budem svoj više.
Blokada je u toku na Filozofskom.
Moji nekadašnji saborci su tamo. Svima odreda skidam kapu.
Ne mogu biti tamo kao što sam nekad bio. To me boli.
Iz ove perspektive je za mene to nešto emotivno. Kao bojazan za dete pretpostavljam.
Ubio bih i dao život za nju.
Svaki put kad pogledam telefon očekujem da će biti neka poruka,a olakšanje stupa na scenu svaki put kada nema ničega.
Zahvalan sam blokadi na tome šta mi je podarila.
Dala mi je sebe u prkos svemu.
A to sam dobio zato što nisam bio sam.

Posvećeno svim blokaderima,zato što ste tu.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive