Friday, September 21, 2012

Pitanja

I tako. Neko je nekada pitao otkad slusam komercijalnu muziku. Nisam znao sta da odgovorim. 
Kad sam postao konformista?
Da li je bitno uopste biti rigidan ili se prilagodjavati?
Da li je Darvin bio u potpunosti u pravu kada je rekao da najprilagodljiviji opstaju?
Deluje tako. Ali onda drustvo kaze da ako menjas sebe na vidljiv nacin jesi licemerom.
Da li je bese Platon rekao da umetnost ima pravila, ali da umetnik ne sme da pokaze da ih je koristio?
Da li tako deluje zivot?
Zasto?
Da li je ono privatno sto jesam bitnije od onoga sto pokazujem?
Da li je svaka misao koju podelim sa tobom vredna tvoje osude, ili da zasluzuje tvoju rec hvale?
Zahvalan sam na svakoj procitanoj reci. Verovatno jer sam potpuni egocentrik. A onda cujem da sam ekscentrik.
Ako su oba istina, onda sam oksimoron.
I da li cu ikada zavrsiti i jednu jedinu pricu do kraja?

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive