Sunday, December 2, 2012

Spisak

Da mogu da otpocnem sve ispocetka...Nista ne bih promenio. Ni jedan jedini trenutak. Zelim da to znas. Svaki momenat koji smo proziveli zajedno je postao uokviren svilom. I iz svakog ugla je odjaj jedinstven..
Jedino za cime mogu da zalim je to sto je umesto filma danas to niz portreta i slika. Deo si bog zivota. A zivot je velika stvar. Kao kod Dirkema, skup veci od prostog zbira cinilaca. Nedostaje mi Mimica. Nedostaje mi Borko. Pricao sam ti o njemu. Iako nikada nisam dobio zainteresovanost koju sam zeleo. Nedostaje mi Tifa. Njegovu sliku drzim na svojoj polici. Nas koji smo trenirali, sa verovatno poslednje zajednicke zurke. Polonju nisam stigao da kazem ni da sam izgubio nevinost. Ne mogu ti opisati koliko mi nedostaju ljudi koji su me napustili.
Tiho sam jecao dok sam se spremao da prihvatim da su otisli. Malo ko razume zasto.
Danas sam se nasao pred ogledalom i shvatio da se ne prepoznajem. Nisam siguran sta se tacno promenilo.
Ali je ocaravajuce kada ti misao poput te prodje kroz glavu.

Zelim da vam kazem ko sam danas. Vas vise nema.
Ono sto me uzasava i strasno boli je to sto znam da spisak nije gotov.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive