Tuesday, May 13, 2014

Moj najveći neuspjeh,ja

Jedina osoba koja je uvek,sta god birao i sta god radio, ostala uz mene. Jedina osoba koja je sve moje najgore pregrmela zajedno sa mnom. Jedina osoba koju sam mogao tretirati brutalno i najstrašnije,a sledeći tren očekivati da me zagrli i podeli koren moje tuge. Jedina koja me je čekala kad god i kako god došao. Jedina prema kojoj sam se ponašao samo onako kako nije zaslužila. Jedini pravi svedok toga koliko gresan mogu biti. Jedina osoba koja je u prkos svemu uvek videla nešto u meni. Jedina koja je stala ćutke uz mene dok uništavao sebe,da bi me jednostavno i kao da je to potpuno prirodno sakupila i vratila na mesto. Jedina koja je stala pored mene onda kad sam je najviše povredjivao. Jedina koja je imala svako pravo da digne ruke od mene. Jedina koja bezuslovno nije.
E,to je moja mladja sestra.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive