Thursday, June 12, 2014

Bucket list

Želim da ti slučajno dotaknem kažiprstom mali prst na vrhu planine. I da me uhvatiš celom šakom. Utopiš svoju ruku u moju.
Želim da kada zarežim staneš iza mene, budeš moj glas razuma. Da kada sam na podu ne paničiš već pokupiš moje stvari i odvedeš me kući. Našoj. Ljubavi.
Želim da budem sitnica koja ti je potrebna, a ne tvoj život. Želim da sam polovina tvog života bez koje ne mogu. Želim da se izgubim. Nestanem, u odsudnom trenuku, da kad kažu zlo o tebi, da branim sebe.
Želim da te udahnem dok ti mene izdišeš.
Želim da uvek mislis o meni.
Želim da ostarim sa tobom.
Želim da si tu bez obzira na to gde si. Želim da preplivamo mora zbog drugog.
Želim da želiš da ubiješ zbog mene. Želim fatalnost. Želim strast. Želim silu. Želim da nam Bog ne sme prići.
Želim da te konačno upoznam.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive