Tuesday, June 24, 2014

Moja kandidatura za saziv parlamenta Filozofskog:)

Brate, znaci, ovo je moja kandidatura. Brate i znaci oznacavaju moju privrzenost Dorcolu i Munzeu. Dakle, necu diskriminisati rezidencijalno, ukoliko postanem predstavnik студената, наравно, нелегитиман, јер не признајем парламентарну демократију. Циљ моје кандидатуре је да се добро забавим, предложим увођење монархије на факултет. Потребна нам је децентрализација на факултету, Сматрам да нас више инстанце морају третирати боље од затвореника, и да наша слобода кретања није вредна ускраћивања осталих животних привилегија. Пошто сматрам да немамо права, већ само привилегије. У супротном, права би било немогуће ускратити. Зар не?

Не очекујем да будем изабран. Очекујем да изнервирам остале парламентарце, чисто због тога што сам у позицији да могу и не захтева много ангажовања са моје стране, нити планирам да потрошим много времена на парламент.

Но, ако будем изабран, обећавам да ћу активно подривати бескорисну инстiтуцију парламента у факултета, и активно наставити да промовишем принцип-један студент, један глас, сваки дан, не сваких годину дана.

У наставку је мој си ви!

Активан студент од 2006. године
Не знам колики ми је просек, као ни већину својих мера.
Успешно сам завршио прву четвртину првог столећа свог живота.
Говорим неколико језика, неке знате, неке не. Најдраже речи су ми псовке.
На факултету сам учествовао у већем броју активности уперених против управе и парламента факултета.
Мој академски успех је што још увек нисам избачен са факултета, и што имам чак неколико високих оцена.
Идеолошки лутам, иако сам у неформалним разговорима окарактерисан као анархиста, пост-анархиста, усташа, четник, сарадник националиста, комуњара, лаик, незналица, кукавица и насилник.Себе не сврставам нужно ни у једну од набројаних категорија.
Волим да идем по Европи и истражујем колико полиција има толеранције према људима са непријатељским ставом.
Тренутно радим за туђе паре, без сталних прихода.

Немам ништа истински квалитетно иза себе, али никада нисам дозволио себи да зајебем људе који то не заслужују.

Аутономију универзитета сматрам кључном за терање приватног капитала са факултета, и практикујем је кроз слободу говора и изношења мишљења у нецензурисаном облику, што ће, уколико ово буде објављено, доказати да сам до сада био конструктиван учесник у спречавању политичких странака да је сузбију.
Друга ствар која је битна, је неповредивост академског простора. Свађао сам се са свим униформисаним државним и приватним униформисаним лицима која су у мом присуству кршила тај члан статута. Укључујући и мурију, попове разних типова, приватна обезбеђења.

За крај, Барса на жалост губи од Челзија тренутно, што вам може рећи када пишем кандидатуру. Такође, и колико сам заинтересован за исту.

Наравно, цела поента овог текстића је да покажем како само за каријеристе може бити битно како ће им изгледати одскочна даска за будући посао крађе од нас који нећемо стремити ка томе да ломимо кичме оних чије поверење уживамо.

Ди енд оф моја кандидатура за парламентарца.

Тијардовић Иван, со 060060

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive