Thursday, June 26, 2014

Skrivena namena

Stojim. Tu. Pored nas. Dok smo prolazili. Onda kad smo se rastapali. Dve različite ljubavi koje se posmatraju iz rovova. Nisam primetan dok gorim da ostanem hladan pred tobom koja si već otišla. Dok se dva sveta ruše i dok pucamo jedno po drugom,počinjem da shvatam da sam sve vreme ja bio pokvaren. Dugo sam bio ubeđen da sam bio ispravan u svojim nastojanjima, ne nužno delima,ali kako sam mogao biti slep pred nečim toliko očiglednim, toliko otkrivenim, toliko ogoljenim, a ipak skrivenim na otvorenom, pred sobom. Nisam ni mogao biti svestan niza u kom sam se nalazio od početka tog prokletog niza u koji sam upao, spiralu koja se širi zlatnim presekom sa svakom pričom u koju udjem, krijući od sebe sopstvene želje, pod okriljem ljubavi i privida sreće, kao da ne znam da će se taj uzlet završiti strašnim padom.
Eto. Jeste. Sad znam. Nema više rova. Znam i da ćeš čitati. A kad budeš čitala, značeš o čemu govorim. Tad ćemo oboje znati da su naše istine bile različite samo od temelja.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive