Friday, March 20, 2015

Zatvoreno pismo

Pre godinu dana sam bio najgora osoba koju sam upoznao. Na žalost,zbog tebe. Probudila si u meni sve ono tamno sto se krije u meni. Imam nagon da te više nikad ne čujem ili vidim. Ali potrebu da ti kažem sve. Bez da čujem tvoj odgovor. To mi govori da koliko god prezirao sebe iz tog perioda, smatrao sam te prijateljem. A to da ne želim odgovor,da si suštinski izneverila mene. Izdala. Kako god. To govori o tebi više nego sve što si ikad mogla reći do prošlog maja.
Želim da ti se zahvalim na nekoliko stvari.
Verujem da ti ne znači, ali hvala ti na sexu.
Hvala ti sto si mi pokazala koliko mogu pasti.
Što si me naučila da ne verujem ljudima.
Što si me upoznala sa time šta ova zemlja ceni.
Što si mi stavila prag koji nikada više ne smem da pređem.
I najbitnije od svega, što si me naučila nanovo da poštujem vrednost vrednog čoveka. I delim svoju večeru sa manje sretnima od sebe.
Mislio sam da ću to učiniti gledajući radnike i prosjake.
Želim da ti se zahvalim za poslednju noć koju smo proveli skupa. I izvinim. Umro mi je drag prijatelj. U tuzi koju sam osećao sam te iskoristio. To je bilo nečasno. Ali sam zahvalan na način na koji si zahvalan dami noći za nepropitane reči.
Želim da znaš da se stidim šamara. Uglavnom jer se desio. Jer je trebalo davno pre toga da prekinem tvoju zlobu.
Ali tu sam gde sam.
Učinio sam to.
Pored toga što ti nikad neću oprostiti istu stvar koju ne praštam sebi,voleo vih da vratim vreme i povratim svoju čast prema Milanu i Jovanu.
Prema Milanu sam bio užasan jer nije mogao da se brani. A prema Jovanu jer sam mu prećutao. Cutacu i dalje ako me pita. Ali to šta sam učinio jer ti sve posmatraš kao ulivanje u reku nikad neću moći sebi da oprostim. On mi već jeste.
A Milanu sam se izvinio na grobu.

Ne radi se o tome da ne želim da te vidim ili da nisam zeleo sve o čemu smo pričali. Ali sam te upoznao kao osobu dublje od ikoga. A video kakva si prema ljudima koji su ti prijatelji.
Jednostavno, draže mi je da ti ovako pišem jer znam da ne možeš odgovoriti.

I Olga ostaje sa mnom.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive