Monday, July 6, 2015

161

Voleo bih da moja porodica zna koju cenu sam platio da bi ona bila bezbedna ovde.

Voleo bih da zna šta sam morao da uradim da bi moje prezime među onima koji ga znaju bilo posmatrano kao prezime koje se ne sme dirati.

Nisam ponosan na stvari koje sam činio.

Godinama ne mogu da zaspim zbog toga.

Želim da se zna i da bih svaku stvar uradio opet, neke i svirepije i gore.

Želim da se zna da mi je žao što nisam ubio bar za primer.

I da mi njihove dece nije žao. Roditelji te dece se nisu obazirali na moje roditelje. A ja sam bio dete kada su ti meni činili zlo.

Za one prema kojima sam činio stvari koje jesam, a da smo bili ravnopravni, žao mi je što nisam dosegao ideale svojih predaka i pobio vas kao mrave.

Nisam tražio milost nikad.

Ali beskrajno žalim što ste živi.

Vi koji zaveštavate ustaštvo, četništvo i belogardejstvo.
Ako dođe do toga očekujte me.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive