Saturday, July 5, 2014

Voli te tata

Zdravo ljubavi. Nisam ti se dugo javljao. Nekako sam morao da se odvratim da ti kažem poneku reč. Volim te još uvek. Duboko, iskreno, snažno, isto kao ti mene. Nemoj se ljutiti na mene. Zaposlio sam se, lepotice moja. Sad sam postao malo ozbiljniji. Želim da znaš da to radim zbog tebe. Ti si moj ponos. Moja vera, moj razlog da se probudim. Saznanje da ću te videti mi svaki dan daje snagu da dam koliko god mogu od sebe da postanem bolji. Nisam najbolji, ali stremim ka tome.
Sanjao sam sinoć da ti prolazim prstima kroz kosu. Da ti dodirujem lice vrhovima prstiju. Čak ni u snu nisam imao hrabrosti da te zagrlim u strahu da te ne povredim. Da si se naslonila na moje grudi. Spavala si, ljubavi. Delovalo je kao da slušaš moje otkucaje srca.
A ja sam bio samo zatečen uobičajenošću tvog sna. Kao da si tu oduvek. Deo mene.
Mama se još uvek nije vratila.
Ali ne brini. Doći će mama. Obećala mi je.
Mama te voli isto koliko i ja, ljubavi.
Samo se zadržala duže nego što je trebalo.
Čim se javi, ti i ja ćemo je čekati.
Spavaj, ljubavi.
Voli te tata.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive