Saturday, January 31, 2015

Nije uvod vec razvod

Ovo prvo sto sam napisala i prvo sto ti citas nije nekakav uvod,vec samo tupo kuckanje po tastaturi u nedostatku moje sabranosti i pocetka.Dvoumim se oko ove poruke,dal da je posaljem ili ne.Da li uopste da nastavim da je pisem.
Volim te.
Ne poznajem te ali te volim.Ono sto znam o tebi je samo tvoje ime i kako izgledas,jer sam te videla samo par puta.Takodje,procitala sam sve tvoje tekstove na blogu,malo je reci da sam odusevljena :)
Ja nisam devojka koju bi ti primetio,u to sam sigurna.Mada tako je mozda i najbolje.Imam decka vec dugo,volim ga,nikad ga nisam prevarila niti cu,ali sam sigurna da bi moj prvi pravi poljubac bio kada bi me ti poljubio.S jednom rukom na vratu a drugom na donjem delu kicme.
Dakle,mozda bi u neko drugo vreme i na nekom drugom mestu i odjahali u sumrak,al to svakako nece biti u ovom zivotu.
Romantik.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive