Monday, January 5, 2015

Novogodišnje rezolucije,161x161191231

Dragi i drage.
Počela je nova godina. Svašta se izdešavalo u prošloj. Početak je bio užasan,ali je iz toga nastao jedan toliko dobar vic i niz fora koje su jednu sramotnu epizodu mog života pretvorile u niz epskih smejanja. Ovom prilikom bih pozdravio Džeja Ramadanovskog, devojku u crvenoj haljini (da znaš da si i ove godine imala dostojnu zamenu,uz pesmu koju sam ti pevao na karaokama,uz,random prekid u sred numere,jel je red!),Milicu,koja se nije javila u prkos Maretovom i mom obećanju da nećemo zajebavati Džeja što je nizak,Kristinu iz Fenixa,žao mi je što te nisam vozio gajbi za dejt,ali vam želim sve najbolje za novopečenu prinovu,kao i sve ribe koje su u novogodišnje veče onomad isprozivane kao kurvetine,što ove godine niste!
Godina se nastavila katastrofalno,dotakao sam prilično duboko dno,ali evo,sad sam se vratio.
Druga polovina godine je prilično dobra.
Ovom prilikom ću šautautovati svoje bromastere Sofokle,Tukidida,Mariju-Maru Marjanović-Milosavljević,Danijela,Bikstera,Cecili,Sandru,Aleksandru,Draganu-Gagu-Majku,Dareta,Micka,Emu-Abe-Majka,Darija(opskurnog Taljana-ruke dalje od Dalmacije!),Teu(jednu istinski divnu majku),svoju bivšu devojku Tamaru(koja je pokazala da je stvarno veliki čovek kad sam ja veliki kreten),brata Macica,Andreu koja više nije tu,Luku(koji ne znam zašto mi se i dalje obraća i veruje u mene),Matiju(iz istog razloga),Alexu(jer će mi pričati na sahrani),Lakija i Ivanu,Bokiverzum,Blizance,Slovenca,Komana,Ksenju,Soneta,Draganu,Ivanu što je osla iz firme,ceo prajd,Jurcica,Ćurčića,Policiju i Vučića.
I mnoge druge.
Ali,početak ove godine je prilično epik.
Osećam se do jaja,izgubio sam dva psihologa,ali i dalje sam do jaja.
Izašao sam u klub i proveo se super.
Poseban pozdrav curi iz hodnika wc-a.
Seleni auguri e grazie per essere piu bella ragazza italiana che o visto. E per parlare con me.
Bratu iz Orla,merci pour ecoute mon francais terible,quand j'ai boit trop.
Adiju za bahassa indonesia.
Nade za egene i povelajte(vakcina je mama!!).
Hvala Vladi Srbije što me je podsetila da je najbitnija stvar ove godine da obnovim putovnicu.
Hvala mojima što su me napravili.
Hvala onoj devojci onomad što si na keca uradila ono pa sam ja zamalo ostao bez oka od sreće,znaš ko si.

Najzad,svima koje nisam spomenuo,a treba.

Želim da se zahvalim bogu evolucije. Mami,bratu Maretu koji je uvek bio uz mene,Nini,Mariji iz Zemuna na suludom dupetu.

Znajte da ste doprineli svi ovome.
Želim vam da budete sretni kao ja sad,da budete radoznali,antifasizam na prvom mestu,da me čitate.

Želim i da se zahvalim Aleks Marković. Ono od pre koji mesec,nema veze više,sve kul.

Bratu Jolu što izgleda ko čiča glisa sa sisama,duvaj ga logoraš.

I iznad svega,Dance,jer je car i mali Princ.

A ostali,šta da vam kažem,sem,radno,u nove pobede.
I iznenadite sebe.

Sretna 2015.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive