Friday, May 15, 2015

Šta posle besa?

Prošlo je valjda dovoljno vremena. Nisam siguran da sam naučio biti samim. Niti da li sam samo otupeo ili jednostavno znam da sebi nikad više neću dozvoliti neke stvari.
Znam da mi je Srbija postala tesna.
Da se radujem budućnosti više no što žalim za prošlošću.
Da sam postao pažljiviji i odlučniji.
Da se plašim na drugačiji način nego ranije.
Da opet mogu da pogledam u nebo.
Nisam siguran da li shvataš koliko dugo fizički nisam smeo to da uradim.
Ali sad to radim stalno. Pre par dana sam primetio.
Svidja mi se gde sam. Čekaju me neke lepe promene. A jednog dana možda dopustim nekom da ih podeli sa mnom. Ali ne još.
Najzad mogu reći da sve što postižem u životu jeste isključivo moje dostignuće. Dobro i loše. Ali je moje.
A to je neprocjenjiva sloboda.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive