Saturday, May 9, 2015

vitamina d

Naučio sam da se radujem malim stvarima. Da živim dan po i za danom. Prethodnih godinu dana je bio jedan dug, težak i turbulentan period.
Proces samospoznaje i suočavanja sa svojim demonima,mirenje sa time šta sam radio,kome i zašto. Naučio sam da se posmatram iz perspektive van sebe.
I počeo da radim opet na onome što me ispunjava.
Najteže je bilo pomirenje sa sobom. Mislim da to još uvek nisam uspeo. Ali bar znam gde leže problemi. I znam koje su mi greške. Znam da nisam dužan da se dopadam. Ili da ispunjavam očekivanja. I šta zaslužujem,te da se za manje ne vezujem.
Dug je put od onoga kakav sam bio.
Sad sve razumem bolje. Ili bar vidim čišće. Nije nestao onaj Ivan. Samo je bolji. Bolje.
Moj put je bio teži od prosečne osobe sa Graničnim poremećajem jer se ispostavilo da pored toga imam poremećaj endokrinog sistema. Nekome ko je nestabilan emocionalno ne ide u prilog disbalans hormona. Što je objasnjavalo zbog čega nisam napredovao očekivano sa psihoterapijom.
I prihvatio sam činjenicu da je sve to deo mene. Nešto što me je oblikovalo i učinilo ovakvim.
Ako nista drugo, lakše mi je.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive