Wednesday, June 26, 2013

Prohibicija 2.0

I tako smo se nagutali smoga,a hitna htede naplatiti prevoz.
Pardon,pogrešna priča. Opet smo tu gde smo bili pre ko zna koliko mesečnih ciklusa. Famozna prohibicija se vratila u velikom stilu! Crven tepih od promenjenog zakona o lokalnoj samoupravi je opunomocio naše gradske vlasti da nam nametnu celibat. Svi znamo da momci lakše padaju pod uticaj seksualne privlačnosti kad potegnu pivo u 22:57. Empirijski dokazano.
Elem,valja se raditi nešto. A to nešto zavisi od mene. Jer ja sam djak,student,radnik,klosar,svalja,ratar,turistički vodič...imam mnogo uloga,i o skoro svakoj je ispevana pesma.
Kako objasniti privilegovanima sa jeftinom kantinom da ljudi imaju potrebu za uživanjem alkohola neovisno od doba dana? I nemamo svi da kupimo karton dnevno ili nedeljno za svaki slučaj. Ne kažem da su ti ljudi što žele da se osećam kao kriminalac kad tražim pivo na trafici zli. U stvari,želim. Jer me je ostavila devojka i dečko isti dan. Baš onaj dan kad mi se rodilo dete. I kad imam da pesacim 10km do gajbe jer nema buša zbog letnjeg rasporeda gsp. Ili brojnih situacija o kojima ti sa jeftinom kantinom ne sanjaju.
Pa,za početak,da se vidim sa drugima koji misle slično.
A odatle,mašta radi svašta.
Imam kičmu,i samo se donekle savija.
Uzdravlje

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive