Sunday, March 16, 2014

Izbori

Danas je bio dobar dan. Istinski dobar. Počeo je budjenjem,uobičajeno za taj deo dana. Uzeo sam antidepresiv jer nisam video moćno sunce. I pojavilo se. Doduše,sa pogrešne strane neba, ali bitno da je tu. Nastavilo se jutarnjom gimnastikom kroz motivaciono nošenje stvari roditeljima u kola. Potom je usledila šetnja do Gnezda,u kom sam podelio kavu sa Lakijem. I čašicu razgovora o Rijeci. Rijeka se javila kako je i dolikovalo,što je bio još jedan ogroman bonus. Lepa toplina i divne uspomene.
Zatim sam posetio roditelje u svojoj kući u predgrađu. I dernekovao kao da sam Srbin! Opet se javila Rijeka,da prenese drugu moje pozdrave. Ma Rijeka je baš sjajna. Prekrasna. "Finoća!".
Na kraju su me prijatelji vratili u centar.
Svratio opet u Gnezdo.
I čuo pitanje da li sam glasao.
Primetih tek tad da se smračilo. I da je kišovito.
I da je po sata do kraja glasanja.
Zaključio sam da je po prvi put lep osećaj biti principijelno lenj.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive