Sunday, March 23, 2014

Maks

Zdravo Maks.

Čuo sam da ti je rečeno ko sam. Nadam se da si dobro. Imao sam priliku da pročitam pismo koje ti je poslato. Nisam čuo kakvu reakciju je proizvelo, ali se nadam da mi ne zameraš jer ti pišem. Znaj da ona ne zna da sam odlučio da ti se javim. Smatram da je to časno i da je stvar poštovanja. Osećanja su komplikovane stvari, pogotovo kada je neko toliko blizak u pitanju. Želim da znaš da nisam ništa planirao. Hteo sam samo da odem tamo i ne budem sam. Ona se sama javila. Ne perem sebe od odgovornosti, znam koji deo je moj, samo želim da budeš svestan da ni jednog trenutka nisam radio bilo šta što bi bilo protivno njenim željama. Bila je divna prema meni. Osetio sam se prijateljem već posle prvog razgovora. Ona je dobar prijatelj. Retko dobronamerna iskrenost. Obično ljudi kad su iskreni, to me povredi. Iako cenim iskrenost. Ali je često bolna. Njena je bila prosvetljujuća. Podelili smo pivo predveče. Spomenula te je. Ni jednu lošu stvar nije rekla, to moraš znati, Maks. Znati koliko te ona voli, i kako te voli. Već sam jednom bio u društvu čoveka koji je toliko voljen. Ali tada je to bilo drugačije.Ta iskrenost me je bolela jer je bila sročena tako da me ubode.
Dočekala me je klimajem glave, jer je želela da se postavi kako si je ti učio. Silno odzvanjaš u njenom životu. Verovatno znaš i bolje od mene.
No, zavidim ti jer si je poznavao duže nego ja. Jer si bio tu kada je odrastala. Ja sam tu sad kad je odrasla. Ne znam koliko mogu biti tu. Znam da ću dati sve od sebe. Jer si dobro umeo da proceniš. Ti si joj najbolji prijatelj. Proživeli ste stvari koje ostaju samo vaše.
Verujem da si divan čovek. Baš onakav kakvim te opisuje. Da samo možeš da vidiš razdraganu iskru u njenim očima kada te spomene. Kao da si tu pored nas.
Ume da prozre. Da pogodi baš u dubinu. Mene je ostavila bez jedne moguće reči. Ni jedan trenutak nije bio suvišan, ako me razumeš.
Nisam došao sa tom namerom, još jednom ponavljam.
Došao sam da je upoznam. I za kratko vreme, saznao sam koliko toga o sebi ne znam.
No, samo sam ti hteo reći da ne brineš, da ću biti tu.
Nadam se da ćemo se jednom upoznati. Samo to neće biti danas.
Ja ću čuvati nju, ali i ti čuvaj meni Tifu. I reci mu da mu nisam oprostio još uvek.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive