Wednesday, March 2, 2016

KK Partizan

bio je jednom jedan Pandza koji je tvrdio postmodernisticki da je radnicka klasa prevazidjena u revolucionarnom smislu i da su pravi potencijalni revolucionari za borbu protiv elita navijaci. I davao je dobre argumente, sve je islo na njegovu notu, ali jednostavno verovao sam Marksu, Bakunjinu, Kropotkinu, pa cak i Lasalu i Prudonu. Njihove reci su odjekivale vekovima. Dosta je vremena od te navijacko-radnicke polemike proslo. Jebao sam nesto po SNS, ponesto iz SPS i PS, onda se povukao u Gnezdo i ozenio se.
U medjuvremenu se desio vucicupederu, vuciczavebera, vuciczaradnike, vucictito, vucicvucic, vuciceu, vucicnato i ostalo.
I kao kruna, vucicpartizan. Nije kraj, siguran sam.
Jasno mi je da je u prava KK Partizan prozeta govnima poput Ruzicica i Dacica, Danilovica i ostalih, kao jednom obicnom navijacu tima koji nosi ime moje krvi i simbola ideala po kom se vodim. No, iako se ne slazem sa upravom na vise nivoa, uvek sam se drzao toga da koliko da oni zaseru, neumoljiva ljubav prema imenu kluba koju delim sa momcima koji nose dres ce pobediti Reale, Zalgirise i ostala imena  skupe kosarke koju ti momci ne igraju.
Ni jedan poraz Partizana nisam ispratio sa psovkama. Od Harisa ni jedan poraz nisam ispratio sa psovkama. A i tada sam to radio jer kroz suze nista drugo nisam umeo. Bio sam dovoljno mali da bolje ne znam.
A ove nedelje sam ispratio najzesci poraz Partizana do sada. Onakav koji me je vratio na ono mesto kada smo velicanstveno izgubili od Kindera.

Uprava KK Partizan je ukratko zamolila, apelovala ili eufemizam po volji, da navijaci ne vredjaju Vucica na utakmicama. Navijace cija tradicija se sumira u heterogenosti i individualnosti.
Tradiciji koja velica borbu za i protiv onoga sto smatra stranim ili losim. Koliko god se ja ne slagao sa nekim od njihovih ili nasih poteza. Ali nikad nisam osporavao, jer svoju nisam dao.
Ovo je poraz utoliko sto sam znao da je Vucic govno sa prstima u Zvezdi. Njihovi navijaci su uniformni, tako navijaju i to je ono sto me je zauvek odbilo od njihovih tribina.
Ali od Partizana to nisam ocekivao.
Da ce se Uprava prikloniti toliko eksplicitno Vodji.
Danas me je sramota sto ti ljudi imaju veze sa Partizanom.
Nadam se da ce se oriti na sledecoj utakmici bilo sta uvredljivo prema drzavi.
Da cemo 'izblamirati' vrh.
Jer mi je pomisao na pozvezdljeni Partizan nezamisliva.
P.P. Toliko da se mozda vratim na tribine.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive