Monday, April 13, 2015

Kućepazitelj

Draga prijateljice

Moram ti reći da je bilo blago rečeno neverovatno iskustvo čuvati tvoj stan. Retko kada sam doživeo u životu vise iznenađenja nego u ovih par dana. Moji roditelji su me se odreklli, bio sam uhapšen 12 puta u 6 dana, od toga 4 u jednom. Bio sam osumnjičen za terorizam I raspirivanje verske mržnje, istovremeno od ateista države da sam radikalni vernik.
Umro sam, uskrsnuo, sve pre Uskrsa. I vozi dva auta istovremeno. Šmrkao sam platinu I imam rupu u sećanju od 4 sata.
Što se stanja u tvom stanu tiče, kokain ćeš lako usisati, čim kupiš novi usisivač. Draperije su pokrali cigani koji su mi prodali srebrni šaht za tvoj kauč (cena srebra je u rastu, uverili su me). Ali ne brini, prijavio sam ih policiji.
Ona povraćka na podu je delo tvog mačka. I to možeš sastrugati.
A za mrtvu prostitutku, oprosti. Prvi put sam nekome ubrizgavao heroin.
Izvini I za onu fleku iznad kreveta. To neću komentarisati. Stvarno ne znam šta se desilo.
Policija ti je zaplenila firmin kompjuter, kažu da je bilo nekih nelegalnih sadržaja skinutog pre 3 dana. Ne znam, bio sam pijan, pa ne mogu tvrditi da nisu bili u pravu.
Sve u svemu, bilo je super.
Vidimo se za 3-10 godina, svratiću ti na kafu.


P.s. Ako možeš, daj onoj gospođi sa kraja hodnika 100$, nisam siguran da li je zatrudnela.

P.p.s. I pošalji meni neki dinar, ova kantina je užasna.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive