Thursday, April 23, 2015

Razgovor

-Zdravo Lepa. Sedi,naravno!
-Pa de si Sajo, u picku ga jebo! Sto godina.
-Evo me, idem na posao pa rekoh da popijem kafu. Noćna.
-Šta je,nedostajem ti,a? Haha,opušteno, imam ja za tebe drugarice.
-ma samo sam hteo kafu da popijem. Ali lepo je videti te,dakako.
-Ma Safete moj,prosiricu ja priču,ne brini!
-Nemoj da lupaš, što si kreten.
-picko,ne lupam ja. Secam se lako si plakao,ajde,slab si ti na mene.
-Hahaha,ma nisam...
-To što ovi ne znaju,ne znači ništa. Znam ja. Opet jebes a nezadovoljan si?
-Pa i n...
-Ajde znamo se. Pamet ti uvek kasni.
-Da...
-Nego,sad sam super,završavam Šta sam započela, ovo je samo da platim stan. Ti si još sa svojima? Nekad sam bas verovala u tebe. Sve to ti samostalan. A živiš sa svojima. Ajde bre Safete Sajo. ..
-Pokušavam, stvarno. ..
-ma šta pokušavaš
-pokušavam da ti kažem da mi nedostaje tvoj zadah ujutro. Jel mozes da mi dodaš beli šećer?

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive