Wednesday, April 22, 2015

Zelim tako smesno malo

Mutnim pogledom od uzbudjenja gledam u tvoje nago telo dok bivas nadrazaj za sva moja cula. Usne mi se gotovo neprimetno razdvajaju. Vapim da osetim toplinu tvog jezika kako ispunjava moja usta. Prilazis, hvatas me pomalo naivno grubo za glavu, tvoji prsti prodiru do mog temena probijajuci se kroz polumokre vlasi skoro oprane kose. Znas sta zelim. Ali moja usta su sve suvlja jer ih ti natapas samo dahom i cekas. Cekas da otvorim oci. Tek kada se uveris da sam spremna da preklinjem pogledom,uradices sve. Znam to i cinim,jer mi jednom neko rece da se moras povinovati da bi vladao. Zabijas svoj jezik tako da mi se noge refleksno skupljaju,a vagina grci. Slobodna ruka ti lagano klizi i tvoji prsti uranjaju u mene.
Ne. Zelim da te sisam i gutam. Gledam te u oci dok se spustam. Uzimam ga u ruke,stezem i tako drzim dok punim usta jajima koja me bacaju na kolena svaki put kada pomislim na njih. Povlacim ti kozicu i oblizujem ga. Pogledacu te samo jednom i znaces da treba ponovo da mi pljunes sa visine u usta i zabijes ga toliko da se zagrcnem.
Opkoracujem te i sedam na tebe. Opkoracujem tebe i opkoracujem vreme.
Ne mrdam se. Samo se stezem jako,jako,jako i pustam. I opet... Kada pustim osetim tebe kako ga pomeras. Lizes prste i ubacujes ih u moje dupe,najpre jedan,pa drugi,pripremas me. Skidas me sa sebe,okreces i prislanjas samo glavic. Izdizem se na prste i namestam se. Ali ne. Ne jos. Ne jos. Ne. Sad.
Izmedju tvog palca i kaziprsta se nalazi moj klitoris. Lagano ga vrtis. Ritam kukova se menja naizmenicno. Najednom osecam ostar bol,traje delic sekunde,a onda zadovoljstvo. Siris mi guzove dok se ja stezem. Gledas.
I jos. I opet. I jos. I opet. Postaje ti sve kruci,kreces se sve brze i brze. Osecam kako pulsiras i pocinjes da svrsavas. Najpre u meni a onda ga vadis i pustas da se tecnost sliva sa korena ledja medju moje guzove.

Stavljam srce medju zube i grizem jako. Da zaboli. 

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive