Friday, February 5, 2016

Živina i trajanja

Danas smo Emdjej,Laki i ja sedeli na verandi kod Barajeva i pili pivo i kafu. Emdjej je taj običaj usvojio posle jednog pijanog leta u Bajcetini kada je u podrumu pekao rakiju. I dan danas tvrdi da se ne seća kako je tamo dospeo,sem da je krenuo po hleb i kifle u skroz dobru pekaru preko puta zgrade. Razlog zašto je ta priča sumnjiva leži u tome što ispred njega nema pekare. Ali,Emdjej je tada mnogo platine smrkao.
Tokom skupštinske rasprave o smeni ministra odbrane, Laki je odlučio da donese grčku živu i počeo da je kuva. Emdjej,sad na zlatu,pošto platina ne dolazi u obzir zbog skraćenja plate i nepovoljnog kursa evra,ukori Lakija zbog neadekvatnih uslova u kojima kuva opasne supstance. Podsetio ga je,pedagoški kako to samo Emdjej ume,da je tako prvi Milanov sin preminuo u Kambodži. Prosta duša. Ali znate i sami šta tranzicija učini prvim generacijama. 
U jednom trenutku na tabletu Neksus provinijencije se pojavio teleks da je skupštinska većina napustila većinu u skupštini. Laki je zanemeo. Ja nisam znao šta da radim jer je delovao kao onomad kad je pokušao da sažvaće ciglu pa slomio omiljeni zub. Ta jedna lična tuga. Znate na sta mislim.
Emdjej je bio apsolutno pobesneo jer je saznao da je valjda neki tip tvitovao o tome da je Zoka Mihajlovic MILF. A sva trojica znamo da je on to mesecima unazad tvitovao višestruko, tagujuci mene, pošto Laki još koristi hi5. A ja sam redovno pokazivao Lakiju.
Posto smo se smirili svi,Emdjej je padajući sa drvene daske prozborio da se Lakijevo ime u nekim padežima rimuje sa rakija. Laki,duboko povređen zbog implicitnog prebacivanja sto nije završio faks,zbog čega i ne zna šta su 'padežima',uzme onu živu i vrelu je baci podase. Razli se živa, u tom stanju pre gasovitog,ubi Emdjeja. Laki premine od tuge u srcu a ja od opekotina.
Posle smo se našli u cistilistu ali to moram drugi put. Sad radim,pošto moram da platim prevoz jer su mi danas suspendovali vozačku.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive