Friday, September 9, 2011

dajte mi pero


"zapalio sam cigaru, navukao jos jednom tregere i zavrnuo rukave dok se krv sa njenih usana polako cedila niz bradu, vrat i najzad ono sto je ostalo od njene kicme"


"slatkasti odsjaj njenog oka me uhvatio dok sam prolazio pored njenog stola. Zastao sam i pitao je za vatru. Uperila je oci u mom pravcu, ali staklenog pogleda. Obuzela me mucnina i sramota, dok mi se u glavi motala misao zavisti sto nikad necu uzivati u telesnoj ljubavi kao ona..."






"pogled je kljuc. Trenutak kada protivnik umire na mojoj ruci koja prolazi kroz njega. Tada ga volim. Njegova snaga prelazi na mene u tim poslednjim momentima vatre u njegovim plucima. Mac je probio zadnji deo rebara do kraja, nisam ni osetio otpor njegove dijafragme. Nije ni on. Samo me gledao, otvorenih usta, dok sam ga smirivao vadeci mac iz njega i spustajuci ga na pod. Samo on i ja znamo zasto je ta smrt casna. I zasto je ta smrt goloruka."

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive