Friday, September 9, 2011

indestructible nomad cronicle


Plava. Nije njena boja kose. Ne zna o cemu prica. Jevreji, pederi, anarhisti, unistenje drzave, dekadencija drzave. Tukao sam se kad su zatvorili Dolar. Mrzim skinse. Ne skinheadse. Njih obozavam. Volim ih godinama. 69 nije perverzija za mene. Nije fetis. To je nesto sveto. Godina kulture gde sunce jace sija, jer nema rata ili sportskih sankcija.
Kad sam bio mladji, plasio sam se bola. Nisam znao koliko je to,prolazan osecaj. Pretili su mi, ustuknuo sam. Stotinama puta.
Ali, onda sam shvatio da je Sloboda moja profesija.
Ta Sloboda znaci da nekad moram pustiti krv.
Svoju ili tudju.
Po cenu sramote.
Ni jedna cena nije previsoka kada se borim za one koje volim.
Na zalost, nekad moram pustiti da oni koje sam voleo vise od sebe odumru..
U sebi, ne u realnosti.
Ljudi se meenjaju.
Ljudi prevazilaze. Zaboravljaju.
Ja ne zaboravljam.
Slomljeni Camel je slomljen.
Ima svoj pocetak
Ima svoj kraj.
Ali, da bih ga osetio, moram ga okrenuti na glavacke.
Sa njim sam izgubio nevinost.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive