Friday, September 9, 2011

lepota je u tebi


Ocima prelazim preko tvog stomaka. Zao mi je sto nisam razrok, da mogu grudi pojedinacno, istovremeno da ti gledam. Digao mi se odavno. Primetila si to kad si usla u sobu. Hemija se oseca u zraku. Mozda nas udari struja preko te vlage kao u onom filmu. Prilazis mi i dajes mi da te uhvatim za guzu. Sa strane je mekana, a koza je zategnuta. Prelazim preko cele polovine, ka unutrasnjosti, na nize, izmedju nogu, da ti razdvojim usnice. Zatvorila si oci. Prija ti sto sam tu. Ne das se tako lako, zelis da ga osetis sto kasnije. Jagodica srednjeg prsta prelazi izmedju usnica. Ne zalazim duboko. Samo malo, da vidim koliko si vlazna.
Jezik mi je na tvom stomaku, prolazi izmedju tvojih trbusnjaka, ostavljajuci vlazan trag pracen mojih disanjem od kog se jezis. Zaustavljam se na tvom vratu ustajuci polako. Vlazan poljubac i jaci stisak na guzi. Obe ruke su tu. Dizem te na prste dok me grlis. Osecas ga na stomaku.
Spustas ga medju noge, tamo gde je bila moja jagodica.
Hvatas me za ruku i odvlacis do kuhinjskog stola. Sedas na sto, ne ispustajuci me. Ne gledas me u oci. Laktovima se oslanjas na sto i dizes noge sireci ih.
Prelazim ti preko klitorisa njime, dodirujuci ti grudi. Prstima je siris i pustas da skliznem. U tebi sam do kraja. Polako ga vadim. Zelim da me osetis celog. Svaki milimetar.
Vracam ga u tebe, prvi jaci udar. Uzdah. Moj. Ceo je u tebi. Uzdah. Tvoj.
Vlazna si potpuno. Grudi su ti nabubrele. Igram se sa tvojim bradavicama dok pojacavam tempo.
Prilazim i ljubim ih. Kruzim jezikom oko njih, povremeno ih sisajuci. Tempo je jak. Sve jaci.
Nemamo sta da krijemo.
Blizi se trenutak. Hvatam te oko butina da bih jos jace ulazio, dok osecam strujanje kroz njega.
To je to, osecas i ti. Sve vise i vise. U tebi. Osecaj je lep. Nov. Svaki put.
Poklanjam ti sebe.
Prihvatas me celog.
"Lepota je u meni", izgovaras dok blago ulazim i izlazim iz tebe, cekajuci da se smirimo.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive