Friday, September 9, 2011

zivot i smrt


zivot i smrt
Current mood: raskinuto
-Zdravo
-Zdravo…ti si?
-Daj mi ruku pa ces mozda saznati, a ako mi das da te poljubim, saznaces sigurno…

-Da li me volis?
-Ne, ali sam zaljubljen
-U redu, hvala ti na iskrenosti
-Nemoj da se osecas lose, nisam zeleo da te povredim, osecanja se ne kontrolisu, to je nalet koji ne osetimo dok se prikrada

-Ti si prvi koji mi je video grudi

-Udji u mene, zelim te
-Da li si sigurna? Mozemo da sacekamo…
-Ne, zelim te sada u sebi, nemoj kondom

-Volim te
-I ja tebe…
-Poljubi me

-Bilo bi bolje da ne pusis, kad te vec ja trujem
-Znam…ali mi se svidja…

-Ko je on?
-Samo smo ortaci…opusti se
-Da, ali on te gleda kao ja
-Stvarno? Nisam primetila
-Znam, ali me boli kad to uocavam

-Otkinucu mu glavu!
-Nemoj da ga diras, i ti si imao drugarice, zasto ja ne mogu da imam drugove?!
-Ne mozes moje prijateljstvo od 10 godina da uporedjujes sa njim! Znas ga mesec dana! Neke stvari se ne dozvoljavaju nekom ko je toliko nov! Kako moze da mi se smeje u facu i da se ponasa kao da se nista nije desilo?! Jel on zna da ja znam?!
-Ne, ne zna, i volela bih da ne sazna…

-Pokusao je da me kresne…
-Molim?!
-Da, hteo je da dodjem kod njega da gledamo film, a onda me pitao da li sam u fazonu…
-Aha…da…ne zelim da znam sta si mu odgovorila…
-Rekla sam mu da me privlaci, ali da sam sa tobom…
-To boli, kad se vratim, naci cu ga

-Ne znam sta bih bez tebe…
-Ni ja bez tebe…
-Da li bi mi se vratio kad bismo raskinuli?
-Ne znam, verovatno bih…
-Zasto?
-Jer pre tebe nisam voleo

-Ne mozemo vise ovako…ne secam se kad te poslednji put nisam povredio
-Slazem se…
-Ali te i dalje volim
-Ne placi, nemoj to da radis…
-Kako kada rasturam nas??!
-Ne rasturas nas, samo poprimamo drugaciji oblik.
-Dobro, ako ti tako kazes…

-Ovo mi je suvise tesko, ne mogu ovako, suzdrzavanje i poluzivot nije nesto sto zelim. Ne mogu vise ovako da te vidjam
-Ne razumem
-Jos uvek imam osecanja prema tebi, ne mogu da sebi priredjujem sokove koje mi ti reziras, moram da pobegnem od tebe
-Dobro, razmisli jos malo o ovome

-Nemoj vise da mi se javljas
-Zasto?
-Ovo je prevrsilo svaku meru
-E onda se jebi
-Jebi se i ti

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive