Friday, September 9, 2011

nije upoznala osobu kao sto sam ja


Bio sam pijan kad sam izgubio nevinost. Ne secam se kako je izgledalo. Ona se seca. Rekla mi je da sam samo otisao i nisam se vracao. Kasnije mi je rekla da bi zelela da se secam sebe kroz nju. Rekla mi je i da nije upoznala osobu kao sto sam ja.
Bio sam joj prva prava ljubav. Volela me je vise od svega. Volim i ja nju. Sad se mrzimo. Zelela je moju decu. Planirala je nase vancanje dok palimo crkvu. Razmisljao sam da napustim gluposti i pozelim je. Pozeleo sam je. Zaprosio sam je. Ostavio sam je. Poljubac za kojim zalim je ostao u vazduhu kad sam okrenuo prvi put glavu. Rekla mi je da nije upoznala osobu kao sto sam ja.
Zudeo sam za njom. Nije me shvatala ozbiljno. Bila je suvise kul. Da, kul, ne cool. Primese sizofreidnog i pomodarskog patriotizma su isijavale svake noci iz nje. Budio sam se snom pored nje na praznom krevetu. Nisam zazalio.Najteze reci sam namenio njoj. Valjda mi je vredela toliko. Rekla mi je da nije upoznala osobu kao sto sam ja.
Pricali smo o meni bitnim nebitnim temama. Plasila me. Predao sam se. Prodao sam je. Zalim je. Zelela me je. Ja sam zeleo i da pricamo. Razmisljao sam kako da doprem do nje. Ona je les. Hladna i modra. Srecan sam sto nije moja.
Rekla je da nije upoznala osobu kao sto sam ja...a ti?

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive