Friday, September 9, 2011

ona


Pribio sam se uz nju otpozadi i krenuo rukom, spreda, od kolena navise. Drugom sam je uhvatio za grudi dok nije uzdahnula:"To, tako volim...". Uhvatila me je za pantalone sa strane, na butinama kada sam je poljubio izmedju vrata i ramena. Prepone su joj vrele, guza odmah ispod njega koji je poceo da se budi polako. Pusta me da joj zadjem pod suknjicu rukom koja se zaustavila na trenutak, ocekujuci otpor koji je izostao. Znam da su joj zatvorene oci. Osecam to, iako joj ne vidim lice dok se igram jezikom po njenom vratu, nosom prodiruci kroz njenu kosu, gustu kao nabijenu slamu. Niza je od mene. Bradavice su joj mekane, nabubrele, zarko roze, pod vrhovima prstiju postaju savrseno oruzje njene pozude koju osecam na vrhovima prstiju druge ruke koji se igraju oko njene vrednosti kojom ce mene zarobiti, makar samo u ovom momentu. Lepljiva tesnost je ono sto zelim. Ta topla tvar koja budi ukuse ranijih devojaka je ono sto me pokrene svaki put kada obistinjujem svoju fantaziju.
Oseca ga, znam po tome sto je digla glavu i potpuno mi otkrila svoj vrat. Moja ruka je sa njenih grudi krenula ka njenom stomaku, kao test. Odmah je vratila svojom rukom i nasim sakama zgrabila sisu, onako kako ja to nikad ne bih ucinio, jer ne znam nikad koliko je zaista prejako. Da, tog momenta to vise nisu bile grudi, tada su postale sise. Ona ih je njima ucinila. Zadigla je suknjicu, blago se sagla, i dalje ne okrecuci glavu, digla se na prste, taman dovoljno da se on nadje izmedju njene dve polovine. Svidja joj se sto imam duge ruke. Uhvatila ga je preko pantalona dok se on uzdizao kroz njenu saku i povukla ga polako na dole, dok se nije nasao direktno na ulazu u nju. Ritmicno se podizuci i spustajuci na prstima, uzdisala je dok je prelazila njome preko njega. Nisam mogao da ne primetim tu prelepu guzu ispred sebe, dok mi je svaki atom govorio da moram da otvorim slic. Uhvatio sam je za bokove, zgrabila me za laktove. Jednom sam ga jace gurnuo u nju, i to je bilo dovoljno da mi otkopca slic i izvadi ga. bez reci je pomerila gacice na levu stranu i nastavila da prelazi njome preko njega. Sada smo oboje bili natopljeni vlaznom i lepljivom tvari. Opet se uzdigla, i dalje izbacenih kukova ka meni, vratila mi je vrat i ramena. Blagi ugriz na njenom ramenu i njegov prolazak izmedju njenih nogu. Ruka na stomaku, i ruka izmedju njenih nogu spreda. Moji prsti na njegovom vrhu, i moj pritisak ka njenom zadovoljstvu pri vrhu njene vrednosti. Moji kukovi se pomeraju u ritmu njenih uzdaha. Tiha je, kao ja.

Mora da je lepa.

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive